HelloFresh Sverige AB, nedan "HelloFresh", strävar efter att göra denna webbplats och mobilapplikation ("Appen") tillgänglig i enlighet med lagen om vissa produkters och tjänsters tillgänglighet.
HelloFresh ger användarna tillgång till att beställa färdiga måltider och relaterade tjänster på denna webbplats och i Appen. Beställningar och hantering av kundkontot tillhandahålls för konsumenter som är bosatta i Sverige. Denna webbplats och Appen syftar till att möjliggöra användning av tjänsterna oavsett fysiska eller tekniska begränsningar. Denna webbplats är tillgänglig via aktuella webbläsare utan behov av ytterligare hjälpmedel.
Viktiga funktioner i våra tjänster inkluderar:
Bland annat har följande åtgärder genomförts för att uppfylla tillgänglighetskraven:
Följande myndighet är ansvarig för att övervaka efterlevnaden av tillgänglighetskraven:
Post- och telestyrelsen (PTS)
FE 7761
831 90 Östersund
Om du vill lämna information om tillgänglighet eller om du stöter på problem vid användning av denna webbplats eller Appen, vänligen kontakta oss på accessibility@hellofresh.com. Vi kommer att granska ditt ärende och återkomma till dig.